טוב, אני כותב את הפוסט הזה ב-4:32, אז אין לי סיפורים משעשעים להוסיף לו… דברו איתי עוד כמה שעות, כשאני מפיל על עצמי בחדר כושר משקולות מרוב עייפות, ואז נראה אם אני אצליח להזות איזה משהו שיתקשר לכוסמת הזו.

מצרכים:

כוס כוסמת (שזה בערך 170 גרם)  {121, 22.5, 6}

2+1/4 כוסות מים

2 כפיות אבקת מרק {5, 0.5, 0.5}

2 כפיות אבקת בצל {5, 0.5, 0.5}

50 גרם רסק עגבניות (בערך כף גדושה) (אגב, תמיד רציתי להגיד – העצלנים יכולים להשתמש בקטשופ, למרות שאני עצלן בעצמי) {9, 1, 0}

2 פלפלים בצבעים שונים (עדיף צהוב ואדום) {18, 2, 0}

מלח פלפל

חותכים את הפלפלים לרצועות דקות. שוטפים ומסננים את הכוסמת. את כל המצרכים, בלי שום סדר וחשיבות זורקים לכלי מיקרוגל מתאים. מתחילים עם 8 דקות. מערבבים. עוד 8 דקות. מערבבים. עוד 2 דקות. וזהו.

לגבי ערכים תזונתיים – כמו ששמים לב, הכל די בטל בשישים ביחס לכוסמת. אבל גם אחרי שמתאדים בערך חצי מהמים בבישול, יש עדיין  158 גרם פחמימות, 26.5 גרם חלבון, ו-7 גרם שומן. 800 קלוריות לכל המתכון, ובערך 1% שומן.