זה מה שקורה כשקונים מצרכים שנראה לך שיהיה מה לעשות איתם – בסוף אתה נאלץ לעשות "פיוז'ן" מאולץ.

אז מה הפעם? פטרוזיליה, ושמיר. כן, יש כאלה שמוציאים צרור כזה כל יום מהמקרר בקלות, אבל – למי יש כוח להתעסק עם זה. אז במתכון הבא, זה ממש לא בעיה:

צרור פטרוזיליה קצוץ [6, 3, 0]
צרור שמיר קצוץ [6, 3, 0]
3 בצלים ירוקים / בצל סגול גדול – קצוץ דק [7.5, 2, 0]
כוס קינואה יבשה (אל תתחכמו, אני יודע שגם כשהיא מוכנה היא יבשה) [110, 24, 10]
1/3 כוס מיץ לימון [8, 0, 0]
XX כוס שמן זית לשיקולכם, אני שם כף (בעקרון זה גם 1/3, אבל הצחקתם אותי) [0, 0, 15]

מבשלים את הקינואה (שמים 2.5 כוסות מים על כוס קינואה, בערך 1/2 כוס מתאדה בבישול), ומסננים (ונותנים להצטנן). מוסיפים את כל שאר המרכיבים, מערבבים טוב טוב ונותנים להתקרר לפחות שעה במקרר, שיספוג טעמים.

סה"כ : פחמימות 137, חלבון 32, שומן 25. 900 קלוריות לכל המתכון, ו-2.8% שומן.